CLIENT LOGIN
 
 
 

Vizualni identitet web stranice

Vizualni identitet web stranice odnosi se na ukupnost utisaka svih grafičkih i vizualnih elemenata koje neke web stranice, odnosno njihov izgled na internetu, ostavljaju na nekog korisnika. Vizualni identitet internet stranice obično prati i u skladu je s vizualnim identitetom tvrtke ili proizvoda, ili nekog drugog sadržaja koji se predstavlja na web stranicama.  Kažemo obično, jer se u većini slučajeva slijedi ovaj princip. Nekada stranice donose pomak u odnosu na postojeći vizualni identitet subjekta malo ili više se razlikujući. Razlozi mogu biti mnogobrojni, primjerice da klijent želi iskoristiti novi vizualni identitet stranice kao uvod u re-branding, odnosno re-design imagea tvrtke, ili jednostavno drugačijim vizualnim identitetom  posebno se obratiti jednom segmentu publike. Ukoliko se na primjer obraća djeci mlađeg dobnog uzrasta, vjerojatno će iskoristiti sadržaje na web stranici koji bolje komuniciraju s tako specifičnim tržišnim segmentom, pa će koristiti vesele, žive boje, jednostavnu privlačnu grafiku, crteže, manje tekstualnog konteksta, više fotografija, interaktivnog sadržaja, igrica i slično.

Kakav treba biti vizualni identitet web stranice?

Kod stvaranja vizualnog identiteta same web stranice, osim zakonitosti dizajnerske i grafičke struke i cilja, odnosno krajnje poruke kojom klijent želi komunicirati prema korisniku, da stranica bude upečatljiva i vjerodostojna, privlačna i funkcionalna, treba voditi računa o tehničkim i tehnološkim detaljima internet tehnologije:

  • BRZINA - grafički elementi ne smiju biti «teški» kako bi se stranica mogla lakše i brže učitati na računalu korisnika (treba voditi računa o prosjeku brzine primanja podataka kod vaših korisnika). Spomenuto se odnosi na fotografije, video i audio sadržaje, bannere, flash, ilustracije i sve ostale grafičke elemente sadržane na stranici
  • IZGLED STRANICA - smještaj pojedinih elemenata na stranici treba slijediti marketinške zakonitosti i statistike proizašle iz navika u ponašanju korisnika kako bi stranica bila što učinkovitija. Nemojte zaboraviti činjenicu da preko 83% vaših potencijalnih klijenata prije odluke da posluju s vama pogleda vaše web stranice, i stvori impresiju o vama u samo nekoliko sekundi.
  • VIDNOSTvodite računa da iako web stranica napravljena u flash tehnologiji može biti jako privlačna za vaše posjetitelje, ali puno njih (svi koji koriste primjerice i-phone) neće je vidjeti; osim toga pretraživači (search engines) ne pretražuju flash stranice.
  • POZIV NA AKCIJUuložili ste puno financijskog i kreativnog napora da bi postavili ili redizajnirali vaše stranice, te još puno aktivnosti kako da povećate promet (posjete) na njoj. Nemojte dozvoliti da ste to imate: izvrstan i jedinstven dizajn, dobru funkcionalnost i još bolju posjećenost, ali što će vam ste to ako ste ostali nejasni u namjeri – što vi zapravo želite, kako da se oni ponašaju. Ako im to jasno i jednostavno ne kažete, oni to neće znati. Ako želite da nešto odmah kupe vaši naslovi i dugmići moraju pozivati na akciju. Isto je i kod pozivanja pretplatnika na RSS-ove ili na newslettere. Zapamtite, oni će se ponašati u skladu s vašim željama samo onda kada im to u slici i tekstu kažete na razumljiv, jasan i jednostavan način.
Layout vizualnog identiteta uspješne web stranice pokazuje područja na kojima se posjetitelji najviše zadržavaju ili najviše klikaju mišem na stranicama. Vrelo su označene 'najtoplije' zone, pozicije s najgušćim aktivnostima, a 'hladno' su ona mjesta gdje oko korisnika najmanje ide, i gdje se bilježe najmanje aktivnosti mišem. Naš će tim pravilno i vrlo učinkovito složiti uspješan dizajn vaših stranica, samo nam poklonite svoje povjerenje.


english | svenska
Izrada web stranica
Web shop
Web strategija i marketing
Što je "domena"
Vizualni identitet
Vizualni identitet web stranice
Grafički dizajn
SEO/SEM i društvene mreže
AdWords oglašavanje


Identum d.o.o.

Vrhovo 1
51 000 Rijeka

t. +385 51 637 800
f. +385 51 637 801

info@identum.hr