CLIENT LOGIN
 
 
 

Web strategija i marketing

Web strategija je globalno, ali i ciljno promišljanje, planiranje i realizacija vaše prisutnosti na internetu, najčešće kroz kvalitetno koncipirane web stranice. Postoji i cijeli niz drugih oblika prisutnosti na internetu, a poseban značaj u zadnje vrijeme daju brojne društvene mreže poput Facebooka, Twittera, ……
Ne trebamo posebno naglašavati koliku je revoluciju u poslovanju donio razvoj interneta, i danas se s pravom smatra da tvrtka ne može biti dovoljno uspješna ukoliko nema dobro razvijenu web strategiju. Ne kažemo da poslovni rezultati ne mogu doći ukoliko se i dalje držite tradicionalnih i konzervativnih promocijskih i prodajnih kanala, ali morate znati da se na taj način svjesno odričete jednog velikog dijela potencijalnog tržišta, vaših klijenata i korisnika.
Web marketing je vrlo širok pojam koji obuhvaća sve promotivne aktivnosti u cilju marketiranja neke tvrtke, posla, aktivnosti, proizvoda, usluge, organizacije i slično na internetu. Kako u svijetu, tako i kod nas kroz zadnje desetljeće ove aktivnosti poprimaju sve veće značaje u promoviranju i unapređenju poslovanja svih subjekata koji «žive» na internetu. U strukovnoj marketinškoj literaturi možete naići i na sličnoznačne pojmove on-line marketing, eMarketing. U užem smislu odnosi se na oglašavanje na internetu.

Zašto oglašavati na internetu?

  • Nema teritorijalnog ograničenja, cijeli svijet je vaše potencijalno tržište
  • Dostupni ste 24 sata vašem potencijalnom tržištu
  • Nema ograničenja u količini publiciranih informacija
  • Visoka razina kontrole troškova


SEM – oglašavanje na internetu

SEM (kratica od eng. Search Engine Marketing) Najčešće je riječ o ad words kampanjama. Oglasi se plaćaju po učinku, odnosno kliku (pay-per-click). Vi postavljate sami cijenu ključnih riječi, kupujete ih u nadi da će vaša cijena biti iznad cijene konkurencije iako ni to neće biti garancija da ćete u redoslijedu prikazivanja oglasa biti na boljoj poziciji. Ovisit će to o značaju te o kvaliteti vaših web stranica. Kampanju (oglašavanje) možete ograničiti teritorijalno (da se primjerice prikazuje samo u nekoj zemlji), jezično (da se prikazuje samo na jednom ili više jezika), vremenski (točno kada počinje i kada završava) i što je možda i najbitnije, možete ograničiti ukupnu količinu novca koji možete/ želite/ planirate potrošiti. Vrlo je važan odabir ključnih riječi (onih riječi koje se bitne, najasocijativnije kod većine korisnika u odabiru primjerice vaše djelatnosti).
Jedan od trenutno najdostupnijih i najučinkovitijih servisa za web oglašavanje je Google AdWords. Rado ćemo vam pomoći da vašu kampanju započnete na internetu. Zatražite ponudu
odmah. Za vas ćemo otvoriti račun i shodno vašem budžetu i očekivanjima stručno ćemo i učinkovito voditi vašu Google AdWords kampanju.
Na taj ćemo način moći mjeriti konverziju (pomoću Google Analytics alata), odnosno uspješnost Internet marketinga – postotak konverzije (broj kupaca na 100 posjetitelja). Pod kupcem, ovdje se misli na onu osobu koja odgovara unaprijed determiniranom cilju kampanje (primjerice, direktno povećanje prihoda).


SEO i vaša pozicija na tražilicama


SEO (kratica od eng. Search Engine Optimization) Optimizacija web stranica za tražilice je skup alata, postupaka i aktivnosti na samoj web stranici i izvan nje, a koji mogu unaprijediti i poboljšati poziciju vaših stranica na najjačim Internet tražilicama i na taj način povećati vaše šanse da budete posjećeni od strane potencijalnih klijenata i korisnika.
Uz nas je mali, dinamični, ekspertni tim koji vam može pomoći u tome, samo nam trebate pokloniti vaše povjerenje i biti strpljivi. Rezultati kroz SEO aktivnosti dolaze pomalo ali su rezultati dugoročni. Kako se radi o specifičnim aktivnostima, klijent prema planiranim financijskim sredstvima (budžetu) može odabrati koje segmente SEO želi obuhvatiti i koliko dugo.
Kontaktirajte nas za ponudu. Iskoristite naše besplatne konzultacije.

Budite svjesni:

  • SEO rezultati dolaze polako, ali su učinkoviti i dugotrajni; potrebno je barem 6 mjeseci da vidite prve rezultate
  • SEO rezultati poboljšavaju poziciju vaše stranice na svim tražilicama, čineći je na taj način dostupnijom vašim korisnicima
  • SEO aktivnosti moraju odgovarati cilju vašeg Internet marketinga da dovedete odnosno usmjerite posjetitelje na vašu web stranicu, ali upamtite da je još bitnije da vaša stranica bude dovoljno profesionalna, intrigantna, profesionalna, uvjerljiva, zanimljiva, korisna da ona potakne na akciju – da vašeg posjetitelja pretvorite u kupca, korisnika vaših usluga ili klijenta.
Društvene mreže i njihov utjecaj danas

Ne pamtimo dugo da se toliko puno pričalo, pisalo i raspravljalo o tako snažnom utjecaju na internetu kakav su izvršile društvene mreže poput Facebooka, Twittera, …. Ovo će možda već biti stara vijest u trenutku dok čitate, ali iznesimo samo neke statističke podatke s početka 2011. godine koji zaista fasciniraju u brojkama:
  • 500 milijuna aktivnih fb korisnika, što u prijevodu znači 1 na svakih 13 stanovnika planete Zemlje. Polovica njih logira se na fb svaki dan.
  • 48 % korisnika ima između 18 i 34 godine provjerava svoj fb čim se probude, a čak 28 % to radi čak prije nego uopće ustanu iz kreveta
  • Korisnici stariji od 35 godina sve su brojniji i sada čine preko 30% od ukupnog broja korisnika fb.
  • 70% korisnika živi izvan SAD-a (da ne mislite da su samo Amerikanci «ovisnici»)
  • 700 milijardi minuta (što je gotovo 12 milijardi sati) mjesečno provedeno na Facebooku; dnevno se instalira 20 milijuna aplikacija i preko 250 milijuna ljudi mjesečno komunicira putem Facebooka (izvan službenih web stranica).

Preko 200 milijuna korisnika pristupaju facebooku putem mobitela; u samo 20 minuta uspije se razmijeniti preko milijun linkova, prihvatiti 2 milijuna zahtjeva za prijateljstvom (Friends Request) i poslati gotovo 3 milijuna poruka.
Ukoliko vi još nemate svoj službeni Facebook,
obratite nam se da vam pomognemo u osmišljavanju i postavljanju vašeg Facebook računa, da zajednički razvijemo strategiju koja će vam pomoći da s vašim korisnicima započnete uspješnu komunikaciju preko jedne od najjačih i najutjecajnijih društvenih internetskih mreža današnjice.
Iako možda osobno niste naklonjeni Facebooku i ne želite biti član te zajednice, razmislite samo koliko takvo brzo širenje informacija i globalna popularnost mogu pridonijeti probitku vaše tvrtke, posla, organizacije ili ideje. Na neke stvari jednostavno ne možete utjecati, pa je dobro iskoristiti njihove prednosti.


english | svenska
Izrada web stranica
Web shop
Web strategija i marketing
Što je "domena"
Vizualni identitet
Vizualni identitet web stranice
Grafički dizajn
SEO/SEM i društvene mreže
AdWords oglašavanje


Identum d.o.o.

Vrhovo 1
51 000 Rijeka

t. +385 51 637 800
f. +385 51 637 801

info@identum.hr